Lørdags sysslan...

...är att montera ihop mitt nya køksbord från Ikea...
Och hatet börjar växa...
För de första så efter att ha börjat skruva och kommit ett par sidor in i manualen så ær de illustrerat att man ska lyfta upp sitt halvklara bord på ett annan bord! Va fan!!?? Jag har ju inget bord! De är ju därför jag har köpt ett! Detta er för att man ska kunna skruva i 2 skruvar i en tung bjälke själv. Men uppfinningsrik och kreativ som man är lyckas jag bygga en liten ställning bestående av en bokhylla och lite cdskivor. Andas ut. YES, seger. Louise mot Ikea 1 - 0 !! vänder sida i manualen igen. FAAAAAN! Nu er de tecknat 2 personer som behövs så den ena kan balansera och hålla i medans den andra skruvar. De är inte sant! Kunde dom inte kläckt detta lite tidligare så man vet! Och jag som kaxigt sagt til IB att detta klarar jag själv minsann. Jag behöver ingen hjälp jag inte! 
Nej nu ska jag fortsätta brottas med mitt halvferdiga köksbord... Somehow someday I will make it...

Fortsettning följer...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0